onsdag 22 april 2009

8-9 timmars hårt läsande senare är min hjärna trött. Kyrkohistoria är mycket. Sveriges historia är mycket. Och komplicerad. Tur för mig att elfsborg spelar ikväll så jag får lite distraktion. Ska träffa lite folk och se tillsammans. det är trevligare än att sitta framför webteve på datorn som jag gör när ingen vill följa med. Lite mer högljut på baren, men hamburgarn är god... 

Jag har inget att säga idag. Som inte handlar om En av jensarna eller axelssonssönerna eller Kristian den förste eller...ska sluta nu... Se på scrubs, denna gudagivna komedi som ger oss insikt i livets svåra moraliska frågor och dileman, som vägleder oss rätt i denna mörka tid med humor och klysheer som enda vapen. Och ett gäng snygga skådespelare...mmm.scrubs....(igen, tänk homer)


Geniet, zack braff, som spelar huvudrollen i scrubs har även gjort ett par filmer. Kolla på imdb. Me den bästa är garden state enligt mig. Det är en sån där märklig indi film man antingen älskar eller inte tycker om alls. Den har förgyllt mången långsam eftermiddag och sömnlös natt. tack för den mr zack.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar