måndag 20 april 2009

fortfarande

Idag hade det vart fint att ha lite ben och jerry hemma. 

Jag har i helgen tagit små turer utanför min lägenhet. En sväng ut på sen länge planerade festligheter med goda vänner och igår jobbade jag i några timmar i butiken. Mest satt jag visserligen och pluggade och tittade på fotboll (någon borde ge anders en stor taco för den frisparken! ) för det var inga kunder, men ändå. Jag hade annat än myskläder på mig. Men tydligen tyckte inte min kropp om det för när jag vaknade i morse efter ännu en natt med sjukt många timmars sömn - var febern tillbaka. Inte ås mycket, ligger runt 38 eller strax under, men det räcker för att jag inte vill ge mig utanför the comfortzone. Jag vill inte göra det värre. Funderar på om mitt fysiska jag gör sig redo för björkpollenen som kommer ordentligt nästa vecka genom att helt enkelt må kass och gå sönder redan nu. Kan va så. Vänjer sig vid tillståndet så att säga. Så nu sitter jag hemma, i myskläder igen, något jag nästan börjat tröttna på nu, och funderar på om det egentligen är en bra ide att plugga kyrkohistoria framför dödligt vapen...

Vilket leder fram till mitt ursprungliga uttalande - Idag hade det vart fint att ha lite ben and jerry hemma. Den med kakdeg och choklad....mmm...chokolate....(tänk det sagt av homer simpson)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar