onsdag 1 april 2009

hockeyfinal 1


ett grattis till hv antar jag är på si plats. Ett ganska tråkigt spel om jag får säga min åsikt, men 4-1 är ändå okej. Jag höll min egen räkning ikväll (är ju egentligen modo-fan och bryr mig mindre om resultatet än att ha trevligt nämligen) Om det gick mer än 10 minuter utan att några rök ihop fick matchen ett poäng. JAg fick ett poäng varje gång nån började mucka. Jag vann inkväll, men 8-2. Fast det var bara ett som kunde påminna om slagsmål, men de räknas alla ändå för domarn fick bryta upp. Man måste ju dra gränsen nånstans, och det är inte alltid jag vinner... 

Lite synd om Jonas Gustavsson - färjestads målvakt. Inte bara för att han släppte in fyra mål utan för att han sen hånas i pressen efteråt; Han darrar lite deras målvakt - sa en av hv spelarna till kanal nio efteråt. Är det att va en bra vinnare?? hm...

Vad är det med att stöta på tjejer på sportbarer? Jag fattar väl endel av lockelsen - en tjej som redan gillar sport, men ändå. Det är rätt irriterande. En vanlig onsdag full med hockey, då är man inte direkt ute och letar... 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar