onsdag 8 juli 2009

jobb

Idag har jag suttit mycket i telefon och inte nåt särskillt stora resultat. Att jaga telefonnummer är inte min grej, jag blir frustrerad. Tur att sånt går över.

Sitter i vapenhuset i domkyrkan och önskar jga vore på hönö lite grand, men mest vill jag nog vara i espevik - min faster firar stort kalas idag och det hade vart otroligt roligt att kunnat vara med. Släkten ser jag inte så ofta nuför tiden. Vilket jag tycker är synd, men jag får väl skylla mig själv antar jag - det är ju bara initiativ som fattas...

Märker hur jag upprepar skälen till varför jag är här och jobbar- pengarna jag tjänar är inte helt fel, jag ställer upp och täcker tider på jobbet så de anställda får sin semester, fördelen att sova i sin egen säng några dagar ibland är inte att förglömma, träffa folket som är i uppsala över sommaren... osv..

Just idag känns det inte värt det. Men det gjorde det igår, och kommer säkert göra det imon igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar