fredag 8 maj 2009

gym och kebabdjur

Idag har jag varit effektiv i studerandet. Det jag trodde skulle ta 10 timmar tog bara 6,5. Så jag har hunnit gå och köra långpass på gymmet också. Vilket var trevligt. Idag tränade jag bort träningsvärken från i förrgår, och det är alltid väldigt behagligt att känna hur musklerna vaknar till liv igen. Nu kan jag sitta utan att det gör ont igen. En stor fördel för studenter. 

Samtalsämnet idag har rört sig kring kebabdjuret. Ja du läste rätt, kebabdjuret. En helt vanlig dag på johannelund idag med andra ord. Vart kommer det ifrån? Vart bor det? Hur fångar man det bäst? Är det kompis med björnas eller är björnar helt enkelt bäst på att skala dem? Ja, frågorna är ändlösa... 

Nu ska jag äta nåt, (innan det gått två timmar sen jag tränade,) och sen får vi se vad kvällen bjuder... tvättvikning? hockey? allternativen är ändlösa...


En annan sak utan ände...


0 kommentarer:

Skicka en kommentar