lördag 16 maj 2009

gym

Jag tror att det är bäst att jag skriver nu, och inte senare under dan för jag har en smygande aning om att ja inte kommer kunna lyfta armarna framåt kvällen. Jag hakade på jojje på gymet idag och planeringen var ett av hans arm och axel pass - surf-förberedninginför sommaren för hans del. För min del, ja, vad använder jag mina armar till? Typ håller i styret när jag cyklar. Lyfter pennan när jag pluggar. Bläddrar i mina böcker. Iofs väger böckerna jag släpar runt på en del och jag menar, jag bär ju för schöven hem alla matkassar själv... men ändå, man kan säga att det var tuffa timmar idag, vi var båda helt slut efteråt. 


så här ser man tydligen ut när man tränar på mitt gym. Försökte hitta en bild på deras hemsida av hur gymet ser ut, men det var bara osvettiga mänskor som lyfte tunga saker på alla bilder. Och ja, jag kan ju inte direkt säga emot att sånt sker....


Så nu är det alldeles lagom ånga timmar kvar att fräscha till sig lite, äta, se på fotboll och sen lite schlager framåt kvällen. Det blir en helt okej lördag idag. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar