söndag 31 maj 2009

norrland

Står på en busstation någonstans i norra sverige (egentligen i luleå men det lät lit emer spännande att säga så) och väntar på min sista buss på ett tag. Igår åkte jag bil med norbergs. 80 mil. och fick vara med och se deras lägenhet. Den här stor för en tvpåa och med ett fint kök och nyalagda golv och ljusa väggar och de har en lite gräsplätt utanför desas inglasade balkong. Heter det föresten balkong om den är i markhöjd?

Resan gick bra, menman blir lite trött. Sov djupt och tungt i natt. Skulle itne förvåna mig om jag snarkade endel. Om en timme eller två mötes jag av min handledare i boden. Jag är itn nervös, men lite uppspelt nästan. Det ska bli spännande. Jag har en bra känsla i maggropen och den brukar visa rätt. Så det här blir bra. Det känner jag på mig.

Får se när jag kan uppdatera nästa gång. Vet iten direkt om elimförsmalingen har itnernet i sin gästlägenhet....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar