måndag 24 augusti 2009

album


En annan sak jag gjort när jag inte kunnat sova, och varit för pigg för att riktigt inte ha nåt för händerna, har varit vårens och sommarens fotoalbum. Jag har i många år nu, i princip hela tiden, alltid haft ett album på g. Ett som jag efterhand och undertiden satt in bilder i. Det har blivit ett par stycken och jag har uppskattat det när jag gjort dem, 
plus att de då är roliga att ha i efterhand.  




Albumet jag jobbar på nu sträcker sig från i vintras och min brors bröllop över vårens studier och tid i Uppsala. Sen kommer boden och fina bilder från mina utflykter till bland annat en kväll vid en norrländsk sjö. Och sen lite semesterbilder från veckan i stugan på västkusten. Det var en fin vecka... 
Det är ren terapi för mig att klippa och klistra lite. 
Och trevlig sådan. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar