lördag 29 augusti 2009

min dag i korthet

Temaveckan slutade som den borde. Vi hade ett sångpass med en mycket trevligt kvinna som lärde oss sjunga. Hon tog helt sonika och förvandlade skolan till en kör och förklarade samtidigt varför det är viktigt att sjunga. Hur det kan göras, när man kan göra det och hur man kan använda sig av det. 
Sen bar det direkt av till en möhippa. Det stora var väl att vi efter lunch, lite lekar och sånt som hör till tog oss till tunabackar och dansade afrikansk dans. Eller grounding som det kallades. Det var som ett ordentligt pass på friskis om ni frågar mig, fast till trummor. Man blev genomsvettig och jag kan fortfarande höra takten i huvet. 
Efter det avvek jag och tog mig hem till en kompis och duschade och bytte om varpå vi gick och åt ostron (inte jag) och drack champange. Hela kvällen lång. Sen tog vi en sväng förbi snerikes nation innan vi landade på v-dala en stund. Då kände jag att jag höll på att somna när jag var mitt inne i ett samtal så då vände jag och gick hem. 
Nu är jag hemma och jag är så sjukt trött att jag inte vet vem jag är längre. Jag drömmer redan om måndag då jag får sova hela dagen. Det kommer bli en fin dag. I sängen. sovandes. länge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar